Monday, July 3, 2017

Promo Jungleland

Promo Jungleland - Untuk menghadapi cuti sekolah dan Hari Raya Idul Fitri, Jungleland, sebagai salah satu tarikan pelancong di Bogor, Jawa Barat, telah menyediakan kenderaan untuk memanjakan pengunjung yang ingin bercuti. Salah satunya, Octopus, yang terletak di zona Explora.Direktur Utama PT. Jungleland Asia, Claudia Ingkiriwang menyatakan bahawa Octopus ini adalah perjalanan ke-36 Jungleland Sentul.


Claudia menjelaskan bahawa perjalanan Octopus ini mempunyai kapasiti sehingga 20 orang dan memberikan sensasi yang menarik yang memacu adrenalin. "Pengunjung boleh diangkat ke ketinggian maksimum 10 meter, dan Promo Jungleland ketika mereka mencapai titik tertinggi, mereka akan berayun dan bertukar menjadi 360 darjah," lanjutnya. Permainan ini mempunyai tempoh permainan selama dua minit, menggunakan teknologi dari Itali yang dibangunkan oleh Moser Rides.



Sumber : http://www.katalogpromo.id/2017/07/promo-jungleland-terbaru.html


Pelancaran perjalanan Promo Jungleland Octopus diadakan seiring dengan program Lebaran Vaganza yang merupakan respons dari keperluan banyak keluarga di Indonesia, terutama di kawasan Jabodetabek akan menjadi kemudahan hiburan dan liburan yang sesuai untuk setiap anggota keluarga.

No comments:

Post a Comment